سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک گفت: ایام اربعین از روز‌هایی هستند که برای کاهش میزان خسارت‌ها نیازمند مدیریت جمعیت است.

احمد مجیدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با بیان اینکه اورژانس اندیمشک نیز در این حوزه آمادگی دارد که وظیفه خود را در جهت خدمت دهی امدادی، بهداشتی، پزشکی درمانی به زائرین ارائه دهد، افزود: از شروع پیاده روی اربعین نیرو‌های اورژانس و مراکز درمانی با توجه به بالا رفتن میزان تردد در سطح مناطق مختلف در حالت آماده باش هستند.

او افزود: همچنین در این ایام نیروی اورژانسی با حضور، در پایگاهی جاده‌ای منتهی به مرز‌ها و همچنین مراکز درمانی برای خدمت به مردم در حوادث احتمالی در حالت آماده باش هستند.

آقای مجیدی یادآور شد: یکی از مهمترین موضوعاتی که برای اورژانس و نیرو‌های اورژانسی برای داشتن خدمت مطلوب نیاز است، سرعت رسیدن به محل حادثه است پس از تمامی مردم انتظار داریم که محور‌ها را برای تردد آمبولانس‌ها باز نگه دارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: پایگاه‌های جاده‌ای و شهری اورژانس، بیمارستان امام علی (ع)، بیمارستان امام رضا (ع) بخش الوار و مراکز بهداشتی و درمانی تا پایان این ایام در حالت آماده باش بوده و همچنین تیم‌های اورژانسی در میادین اصلی و محور‌های پرتردد مستقر شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار